Johnson & Johnson Vision Care, onderdeel van Johnson & Johnson Medical N.V. zet zich in om het gezichtsvermogen in de wereld te transformeren. Wij streven naar de bewustwording van het belang van zicht en oogzorg en om de beste keuzes in visuscorrectie ter wereld te leveren.

Klantondersteuning

Duidelijke informatie over ons bestelling- en retourbeleid, inclusief informatie over leveringen en gegevens over ons bedrijfsbeleid. Als u niet kunt vinden wat u zoekt, dan is ons customer service team hier om te helpen.

Geschiedenis

Sinds de jaren tachtig is Johnson & Johnson Vision Care een voorloper in de ontwikkeling van contactlenzen. Het bracht de eerste wegwerpcontactlens op de markt, wat in de afgelopen 25 jaar een revolutie teweegbracht voor zichtcorrectie en het leven van de lensdrager.

Ons Credo

Wij geloven dat wij in de eerste plaats verantwoordelijk zijn jegens de artsen, verpleegkundigen en patiënten, jegens de moeders en vaders en jegens alle anderen die onze producten en diensten gebruiken. Alles wat wij doen om aan hun behoeften tegemoet te komen, moet van hoge kwaliteit zijn. Wij moeten er voortdurend naar streven onze kosten te verminderen om redelijke prijzen te kunnen hanteren. Orders moeten snel en feilloos worden uitgevoerd. Onze leveranciers en distributeurs moeten de gelegenheid hebben een redelijke winst te maken.

Wij zijn verantwoordelijk jegens onze medewerkers, de mannen en vrouwen die over de hele wereld bij ons werken. Iedereen moet als individu worden behandeld. Wij moeten ze in hun waarde laten en hun verdiensten erkennen. Zij moeten in hun werk een gevoel van zekerheid hebben. De honorering moet goed en passend zijn en de arbeidsomstandigheden moeten hygiënisch, ordelijk en veilig zijn. Wij moeten onze werknemers in de gelegenheid stellen te voldoen aan hun gezinsverantwoordelijkheden. Medewerkers moeten zich vrij voelen om suggesties en klachten kenbaar te maken. Er moeten gelijke kansen zijn op werk, ontwikkeling en promotie voor iedereen die daarvoor in aanmerking komt. Wij moeten bekwame managers aanstellen, die rechtvaardig en ethisch dienen te handelen.

Wij zijn verantwoordelijk jegens de gemeenschappen waarin wij leven en werken, en jegens de hele wereldgemeenschap. Wij moeten goede leden van deze gemeenschap zijn, welzijnsprojecten ondersteunen en ons rechtmatig deel aan belastingen betalen. Wij moeten vooruitgang stimuleren in de maatschappij, de gezondheidszorg en het onderwijs. Wij moeten de eigendommen die wij mogen gebruiken, in goede staat houden en het milieu met zijn natuurlijke rijkdommen beschermen.

Tot slot zijn wij verantwoordelijk jegens onze aandeelhouders. Het bedrijf moet een gezonde winst maken. Wij moeten experimenteren met nieuwe ideeën, aan onderzoek blijven doen, vernieuwende programma's ontwikkelen en de gevolgen van onze vergissingen dragen. Wij moeten investeren in nieuwe apparatuur en bedrijfsmiddelen en nieuwe producten en diensten lanceren. Er moeten reserves worden opgebouwd voor ongunstige tijden. Als wij zo handelen, zullen onze aandeelhouders een eerlijk rendement realiseren.